Podlimitní veřejné zakázky DV Consult s.r.o. (na základě mandátní smlouvy) - veřejné zakázky, veřejná soutěž, zadávací řízení, právní služby

I.etapa – činnosti spojené s přípravou textu oznámení zadávacího řízení a jeho zveřejnění

  • zpracování návrhu zadávacího řízení jejich podmínek a konzultace se zadavatelem
  • zpracování návrhu kvalifikačních kritérií a jejich konzultace se zadavatelem
  • zpracování návrhu dílčích kritérií (kritérií pro zadání podlimitní veřejné zakázky) a jejich konzultace se zadavatelem
  • sestavení zadávací dokumentace a její kompletace
  • sestavení pokynů pro zpracování nabídky dle charakteru plnění podlimitní veřejné zakázky
  • příprava materiálů pro schválení zadávacího řízení v orgánech zadavatele ve spolupráci se zadavatelem
  • vyhotovení oznámení o zahájení zadávacího řízení na předepsaném formuláři a vyhotovení objednávky ke zveřejnění v informačním systému veřejné správy
  • zajištění zveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení v informačním systému veřejné správy

II.etapa – činnosti spojené s průběhem lhůty pro podání nabídek

  • předání zadávací dokumentace zájemcům o podlimitní veřejnou zakázku, včetně zajištění potvrzení o předání a převzetí zadávací dokumentace
  • organizační zajištění prohlídky místa plnění (v případě potřeby)
  • zpracování zápisu z prohlídky místa plnění a zajištění jeho doručení dodavatelům, kteří si vyzvedli zadávací dokumentaci
  • zpracování odpovědí na dotazy k zadávací dokumentaci a textu oznámení zadávacího řízení a zajištění jejich doručení dodavatelům, kteří si vyzvedli zadávací dokumentaci
  • organizační zabezpečení přijímání obálek s nabídkami
  • zpracování potvrzení o přijetí nabídek
  • zpracování seznamu doručených a přijatých nabídek o podlinitní vežejnou zakázku
  • příprava formulářů pro jmenování komise pro otevírání obálek s nabídkami a hodnotící komise, včetně podkladů nutných a potřebných k řádnému průběhu jednání komise
  • vypracování a zajištění jmenovacích dekretů a čestných prohlášení pro členy a náhradníky členů komise pro otevírání obálek s nabídkami a hodnotící komise
  • vypracování jednacího řádu hodnotící komise a seznámení s ním jednotlivých členů komise před zahájením jednání hodnotící komise

III.etapa – činnosti spojené s průběhem lhůty, po kterou budou uchazeči svými nabídkami vázáni

  • organizační zajištění aktu otevírání obálek s nabídkami jednotlivých uchazečů o podlimitní veřejnou zakázku
  • sepsání protokolu o jednání komise pro otevírání obálek a protokolu o otevírání obálek s nabídkami včetně všech náležitostí a příloh
  • organizační zajištění 1. jednání hodnotící komise
  • řízení jednání hodnotící komise do volby předsedy a místopředsedy komise, organizační řízení hodnotící komise v průběhu jejích jednotlivých zasedání
  • zpracování protokolu o 1. jednání hodnotící komise
  • rozbor nabídek uchazečů z hlediska splnění kvalifikačních kritérií
  • rozbor nabídek uchazečů z hlediska splnění zadávacích podmínek
  • organizační zajištění průběhu posuzování nabídek
  • zpracování protokolu o 2. jednání hodnotící komise
  • vyhotovení výzvy k písemnému zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny (v případě potřeby)
  • vyhotovení žádosti o písemné vysvětlení nabídky (v případě potřeby)
  • zajištění oznámení vyloučení uchazečům, jejichž nabídky komise vyřadila z další účasti v zadávacím řízení
  • zpracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o jejich vyloučení
  • zajištění uvolnění jistoty vyloučenému uchazeči, včetně zpracování všech potřebných formulářů
  • rozbor nabídek z hlediska hodnotících kritérií a návrh užití hodnotících metod
  • organizační zajištění průběhu hodnocení nabídek
  • zabezpečení příslušných hodnotících tabulek pro jednotlivá hodnotící kritéria a členy hodnotící komise, souhrnných tabulek pro hodnotící kritéria a tabulky celkového pořadí
  • organizační zajištění všech dalších potřebných a nutných zasedání hodnotící komise včetně zpracování protokolů o jednání hodnotící komise
  • předložení výsledků z jednání hodnotící komise do orgánů zadavatele ke schválení
  • vypracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek dle formuláře stanoveného prováděcí vyhláškou

IV.etapa – činnosti spojené s ukončením zadávacího řízení

  • vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o přidělení podlimitní veřejné zakázky
  • zpracování oznámení rozhodnutí zadavatele o přidělení podlimitní veřejné zakázky jednotlivým uchazečům
  • zajištění doručení oznámení rozhodnutí zadavatele o přidělení podlimitní veřejné zakázky uchazečům, kteří nebyli ze zadávacího řízení vyloučeni
  • spolupráce při uzavírání smlouvy s vybraným uchazečem, zpracování analýzy návrhu smlouvy, zastupování zadavatele při jednáních o konečné podobě smlouvy
  • vyhotovení oznámení o výsledku zadávacího řízení na předepsaném formuláři a vyhotovení objednávky ke zveřejnění v informačním systému veřejné správy
  • zajištění zveřejnění oznámení o výsledku zadávacího řízení v informačním systému veřejné správy
  • zajištění zpracování formuláře zrušení zadávacího řízení v případě zrušení zadávacího řízení a zajištění zveřejnění formuláře v informačním systému veřejné správy
  • sumarizace, uspořádání a protokolární předání veškeré dokumentace z průběhu zadávacího řízení zadavateli